Monday, December 11Kompilasi Info Viral Terkini

Humor

Photographer terkejut tetamu majlis kata “Pegang baik-baik iPhone 8” dan jawapan balasnya WIN!

Photographer terkejut tetamu majlis kata “Pegang baik-baik iPhone 8” dan jawapan balasnya WIN!

Humor
Sudah menjadi kebiasaan dalam sebuah majlis perkahwinan, pasti ada jurugambar yang diupah pengantin untuk merakam hari bersejarah mereka. Bagaimanapun, menjadi tak seronoknya golongan jurugambar nak buat kerja bila ada segelintir tetamu yang sewenang-wenangnya meminta mereka merakam gambar bersama pengantin dengan menggunakan telefon bimbit. Lebih teruk lagi (jenis mulut takde insurans) boleh pula suruh jurugambar berhati-hati dan pegang erat telefon bimbit mereka yang dibeli dengan harga beribu ringgit. Seperti yang berlaku pada jurugambar, Abd Jalil Jalil, dia menganggap individu berkenaan tiada adab nak meminta pertolongannya. ABANG rasa semua photographer merasai apa yang abang rasa. Apabila kita ambil gambar keluarga, kawan-kawan dalam satu-satu majlis perkahwinan dan lain-lain,
Wanita Ini Diberkas Polis Setelah Benarkan Orang Ramai Sentuh Payudaranya [VIDEO]

Wanita Ini Diberkas Polis Setelah Benarkan Orang Ramai Sentuh Payudaranya [VIDEO]

Humor, Trending
Seorang wanita yang dikenali sebagai Milo Moire telah diberkas oleh pihak polis setelah beliau membenarkan orang ramai menyentuh payudara dan kemaluannya. Milo yang merupakan seorang seniman jalanan itu mengembara seluruh Eropah untuk memperkenalkan projek terbaru beliau yang diberikan nama Kotak Kaca. Menerusi bukaan yang terdapat pada Kotak Kaca ini, orang ramai berpeluang untuk menyentuh dan memegang kedua-dua payudara dan kemaluan Milo. Bagi memastikan projek terbaru beliau itu mematuhi undang-undag tempatan, Milo memastikan sukarelawan yang terlibat berumur sekurang-kurangnya 18 tahun dan mereka hanya dibenarkan untuk memegang kedua-dua bahagian ini selama 30 saat sahaja. Sebuah kamera telah dipasang pada kedua-dua kotak ini bagi merakamkan segala aktiviti bagi...
Seorang Ayah Meniru Gaya ‘Selfie’ Anaknya

Seorang Ayah Meniru Gaya ‘Selfie’ Anaknya

Humor
Chris Burr Martin, berumur 48 tahun, mempunyai 3 orang anak. Lelaki yang berasal dari Washington ini risau akan perangai seorang daripada anaknya, Cassie, yang kadang-kala suka untuk memuat naik gambar-gambar seksi ke dalam laman Instagramnya. Bagi memberikan kesedaran kepada anaknya supaya berhenti memuat naik gambar seperti itu, beliau mula meniru cara gaya selfie anaknya bergambar dan kemudiannya memaparkannya pada laman Instagramnya sendiri. Gambar gaya selfie Chris yang amat kelakar itu kemudiannya menjadi viral dan beliau kini mempunyai hampir dua kali ganda jumlah ‘followers’ lebih daripada anaknya, iaitu 60k ‘followers’.
Takut Ditinggalkan, Lelaki Gemukkan Teman Wanita Kerana Cemburu

Takut Ditinggalkan, Lelaki Gemukkan Teman Wanita Kerana Cemburu

Humor
Sikap  cemburu seorang teman lelaki di China yang sengaja mengemukkan teman wanita nya sehingga 88kg dengan menghidangkannya pelbagai makanan setiap hari menjadi perbualan orang ramai terutamanya di media sosial China. Difahamkan, You Pan, 25 setiap hari membelikan makanan ringan untuk teman wanitanya, Yan Tai supaya berat badan wanita berkenaan naik. Tindakan ini diambil oleh lelaki tersebut agar teman wanitanya tidak dipandang oleh lelaki lain. Memetik laporan Metro. Uk, wanita yang cantik itu dikatakan mempunyai tubuh badan yang ramping sebelum ini. Tetapi, selepas dua tahun mengenali teman lelakinya,  berat badan wanita berkenaan bertambah dua kali ganda. Wajah Yan Tai pada dua tahun yang lepas Menurut You Pan, dia berbuat begitu supaya teman wanita nya tidak akan menin
Kelebihan Lelaki berbulu dada

Kelebihan Lelaki berbulu dada

Humor
Bagi sesetengah wanita, kehadiran bulu pada tubuh lelaki seperti di bahagian dada dilihat sebagai ciri-ciri seorang maskulin. Namun, terdapat juga yang menganggap kehadiran bulu pada bahagian tersebut dilihat sebagai perkara yang menjijikkan. Namun, pastinya ramai orang, terutamanya golongan wanita yang mengetahu tentang kelebihan lelaki dada berbulu. #1 Sukar Untuk ‘Berpeluh’ Kenapa lelaki berbulu dada sukar untuk berpeluh? Sebenarnya, bulu-bulu di bahagan dada mereka telah menyembunyikan kehadiran peluh supaya tidak jelas kelihatan. #2 Tidak Dijangkiti Panau Kulit yang dilindungi dengan bulu dada menyebabkan peluang untuk lelaki itu dijangkiti oleh apa-apa penyakit kulit sangat berkurangan. Sekirany anda tidak percaya, cuba lihat pada bahagian ketiak anda. Pernahkah bahagian
Ibu bapa ‘GILA’ handphone 24 jam sehingga abaikan anak dan keluarga

Ibu bapa ‘GILA’ handphone 24 jam sehingga abaikan anak dan keluarga

Humor
Sekarang ini, aku dah jarang update status kecuali ia betul-betul bermanfaat. Hari itu, aku makan malam di sebuah kedai makan. Betul-betul di depan aku ada sepasang suami isteri bersama dua orang anak mereka. Seorang usianya dalam lingkungan 4-5 tahun dan seorang lagi masih bayi, duduk dalam stroller. Aku terperasan pasangan ini punyalah khusyuk menghadap handphone masing-masing. Anak dia yang berumur 4-5 tahun itu tadi dah tak tentu arah, aku tengok. Mungkin bosan agaknya. Kejap pi kat papa dia, kejap pi kat mama dia, tetapi kedua-duanya sedang 'hanyut' dalam dunia handphone mereka. Last-last aku tengok, budak itu dok main tiup air buat buih-buih di atas meja. Entah macam mana air itu boleh tertumpah dan kena pada adiknya. Bagai dirasuk hantu, punyalah marah si mak dan bapa pada bud...
Hai Monyet, Kenapa Curi Minum Petrol Sampai Mabuk

Hai Monyet, Kenapa Curi Minum Petrol Sampai Mabuk

Humor
PERNAHKAH anda terdengar seekor monyet mencuri minyak petrol? Sudahlah mencuri, kemudian minyak itu diminumnya selamba macam minum air masak sahaja! Sekumpulan penunggang motosikal di Panipat, India sering mengeluh mengatakan bahawa minyak motor mereka akan kehabisan setiap kali diletakkan di tempat letak motosikal di Insaar Bazaar. Akibat sudah tak tahan dengan perkara itu, seorang penunggang mengambil keputusan untuk memasang satu perangkap bagi menyiasat identiti sebenar si pelaku jenayah itu. Menurut Harian Metro, ketika kejadian, lelaki itu telah meletakkan motosikalnya di tempat biasa dekat Insaar Bazar itu dan dia terus bersembunyi di kawasan yang agak jauh untuk mengintai si pencuri itu. Namun, apa yang dilihatnya merupakan satu perkara yang dia sendiri tak sangka… Rupa
Tinggal di tingkat 23, beli TV 100 inci, macam mana nak hantar?

Tinggal di tingkat 23, beli TV 100 inci, macam mana nak hantar?

Humor
Seorang pemuda kaya di China, Wang Xicong membanggakan kekayaannya dalam media sosial dan baru-baru ini dia membeli televisyen berjenama Sony yang bersaiz 100 inci dan ini membangkitkan perbincangan netizen. Baru-baru ini di Wuhan, seorang lelaki telah mengikut jejak Wang Xicong dengan membeli televisyen 100 inci dan proses pemindahan televisyen ke unit pangsapurinya mempunyai masalah. Dia tinggal di tingkat 23 bangunan pangsapuri walaupun ia mempunyai lif tetapi untuk memindahkan televisyen yang beratnya 220 kg itu ke unit apartmennya bukanlah sesuatu tugas yang mudah. Pengilang perlu menghantar lebih daripada 20 pakar untuk memindahkan televisyen tersebut dan mereka mendapati bahawa lif pangsapuri itu terlalu kecil untuk menampung saiz televisyen itu. Selepas berbinc...
‘Saya mimpi ada telur jatuh dan selepas terjaga, alat sulit saya bertukar’

‘Saya mimpi ada telur jatuh dan selepas terjaga, alat sulit saya bertukar’

Humor
"Saya benar-benar terkejut. Sebelum ini biasa sahaja tetapi kalau benar dia lelaki tulen, saya akan ceraikan dia," demikian reaksi awal si suami yang malu dan kecewa selepas mengetahui 'wanita' yang dikahwininya sejak Julai lalu sebenarnya adalah seorang lelaki, lapor Tribun Jabar. M Fadholi, 21, berkahwin dengan kekasihnya yang dikenali sebagai Ayu Puji Astutik, 23, dalam satu majlis yang meraih pada 19 Julai lalu. Perkahwinan mereka itu juga turut didaftarkan di Pejabat Urusan Agama (KUA) di Ajun selepas pasangan berkenaan mengemukakan borang berkahwin dan dokumen pengenalan diri. Difahamkan, pasangan itu tinggal bersama di Dusun Plalangan, Desa Glagahwero. Ayu juga sangat aktif dengan aktiviti kemasyarakatan termasuk sering hadir ke program yang dianjurkan oleh pihak masjid...
‘Dalam gambar nampak kurus rupanya gemok, best tak kena tinggal?’

‘Dalam gambar nampak kurus rupanya gemok, best tak kena tinggal?’

Humor
Saya pernah jumpa lelaki paling asshole dalam dunia. Okay begini, saya mengenalinya di laman Twitter, borak-borak dan kemudian kami bertukar nombor telefon dan mula berhubung melalui aplikasi WhatsApp. Agak lama jugalah kami berhubung, lebih kurang dalam lima bulan begitu. Satu hari dia kata 'lets meet up!!'. Selepas saja dia menghantar mesej itu, dia mula menghantar mesej berbaur lucah. I was like, 'apa hal mamat ni tiba-tiba?'. Saya ingatkan dia main-main ke apa, tak pun saya yang berfikiran negatif. Hahaha! So saya pun cakap 'Okey jom!' Dia kata dia nak jemput saya. Masa itu saya tinggal di PV16, dekat sangat dengan Uptown Danau Kota. So saya cakaplah, 'Why not kita lepak saja di Danau, memandangkan ia berdekatan dengan rumah saya?" Selepas itu dia kata, "Seriously? Our fir...
  Dapatkan Ebook Percuma
Dapatkan Ebook Percuma
* we hate spam and never share your details.
×