Woow!! Dibayar 1700 Bagi Lelaki yang Sanggup Menghamilikan Gadis Cantik Ini.

Ada-ada saja tingkah perempuan zaman sekarang, seorang gadis yang bernama Rosemarie Catidral atau dipanggil juga dengan nama Shane Marie Gamboa, asal Filipina telah membuat satu status di akaun sosmed milikinya. Ia menuliskan bahawa, ‘Siapa yang boleh menghamili dirinya akan dibayar sebanyak 20 ribu peso.’ Kemudian penyataan menjadi viral dunia maya.

Pernyataan gadis yang nampak cantik ini cukup juga mendapat perhatian kaum Adam di dunia maya. Bagaimana tidak, bayarannya sangat besar yakni 20 ribu Peso atau jika di malaysia adalah kira-kira rm1700…

Para netizen khususnya kaum lelaki yang ketagih ingin ‘sertai’ tentu tidak semudah yang dibayangkan. Kerana didalam statusnya, Rosemarie memasang syarat-syarat yang khusus, salah satunya adalah lelaki yang mendaftar haruslah berwajah tampan.

Berikut status gadis cantik ini yang telah diterjemaah kedalam bahasa Malaysia:

“Selamat pagi kepada semua .. saya akan pulang ke rumah pada tahun ini dan saya berharap untuk mempunyai anak .. Walaupun tanpa suami .. selama saya mempunyai anak, saya akan menjaga dia .. siapakah di sini yang sanggup membuat saya hamil? Orang yang mampu membuat saya hamil .. saya tidak akan menuntut apa-apa, tanggungjawab dan anda jangan berfikir bahawa anda mempunyai anak dari saya kerana saya akan membayar anda .. Saya lebih suka seorang lelaki yang tinggi, sekurang-kurangnya harus kacak, dan berkulit putih. . Sampai saya hamil, saya akan membayar 20, 000 peso seperti ditawarkan .. itu adalah kontrak .. Terima kasih .. saya akan posting disini lagi selepas saya kembali ke Filipina .. ”

Rosemarie sekarang menjadi perhatian banyak netizen, yang diantaranya ada yang sekadar ingin tahu apa yang sebenarnya berlaku, atau menganggap statusnya hanya semata gurauan  dan merupakan sesuatu yang tidak mungkin.

Setelah diselidiki, ternyata gadis ini mempunyai 2 nama di sebuah akaun sosial media. Dan ada yang menyebutkan juga bahawa pada masa ini Rosemarie sedang bekerja di Arab Saudi.

Comments

comments

Loading...
We will be happy to hear your thoughts

Leave a reply